CAPCS colectează necesarul de Implanturi spinale și consumabile pentru neurochirurgia fracturilor coloanei vertebrale; Implanturi traumatologico-ortopedice și Implanturi oftalmologice (cristaline) și consumabile oftalmologice

În conformitate cu prevederile Legii nr. 131/2015 și ale Hotărârii Guvernului nr. 1128/2016 , Centrul pentru achiziții publice centralizate în sănătate (CAPCS) a elaborat fișierele electronice, care urmează a fi completate de beneficiari, în vederea colectării și necesarului pentru următoarele categorii de bunuri:

Implanturi spinale și consumabile pentru neurochirurgia fracturilor coloanei vertebrale;

Implanturi traumatologico-ortopedice;

Implanturi oftalmologice (cristaline) și consumabile oftalmologice.

Astfel, toate persoanele responsabile, din cadrul Instituțiilor medico-sanitare publice, autorități/instituții bugetare care prestează servicii medicale și sociale, trebuie să completeze fișierele electronice, obligatoriu cu cifre pentru fiecare lot în parte, doar în coloana destinată cantităților necesare anului de gestiune 2025.

Fișierele completate în format EXCEL și scanate, precum și scrisoarea de însoțire, completată conform modelului (cu semnătura conducătorului și ștampila instituției beneficiare sau semnătura electronică), în care să fie indicate obligatoriu sursele financiare preconizate pentru achiziționarea categoriei de bunuri, pentru anul 2025 și numărul de poziții solicitate, vor fi expediate până la data de 07.07.2024 la adresa electronică: necesardispozitive@gmail.com

IMPORTANT:

În vederea acoperirii întregului spectru de bunuri, necesare fiecărei instituții în parte, dacă nu regăsiți în Lista de bază 2025, creată din pagini distincte prin culori, anumite consumabile necesare pentru asigurarea activității instituției D-voastră, se admite prezentarea argumentată a Listei suplimentare (în format excel și, totodată, în mod obligatoriu, în format PDF, semnat de directorul/șeful IMSP/instituției bugetare care prestează servicii medicale și sociale.

Atragem atenția asupra faptului că, fiecare categorie de bunuri are pagina sa în formularul Excel, în partea de jos a documentului cu culoarea sa distinctă, în care se va completa obligatoriu doar cu cifre coloana destinată cantităților necesare anului de gestiune 2025.

Conținutul necesarului remis în varianta scanată trebuie să fie identic cu cel remis în format electronic, iar modificarea informației în fișierele electronice (ex: specificațiile tehnice, unitățile de măsură sau excluderea/ștergerea paginilor din fișierul Excel etc.) este strict interzisă!